4 תשובות
אל תדאגי
כיתה י ממש קלה. היא עוברת בקלות ותמיד יש את יא לשיפור.
אל תפחדי ותאמיני בעצמך תמיד אפשר לשנות הכל ולהתחיל התחלה חדשה 3>
תאמיני בעצמך וזה יקרה :)❤
כדאי שתפסיקי עם השליפים כי אם תופסים אותך פוסלים לך את כל המבחן וגם האמון בך לגבי מבחנים יורד. אם את לא מצליחה כי את בלחץ מהמבחנים לפני כל מבחן תקחי רסקיו. זה מוריד מהלחץ וזה ממש עוזר (אפשר לקחת את זה לכל דבר, לא רק לפני מבחן שאת בלחץ).