6 תשובות
אממ בעיקרון חשוב לי שיראה יפה. לא גדול מדי ולא קטן מדי. שיהיה בו כיס ראשי וכיס צד כזה לדברים קטנים..זהו בעיקרון
קודם כל שיהיה יפה בעיניי ושיהיה מספיק מקום לארנק טלפון ואודם
שואל השאלה:
שרית הרכלנית
כן אבל הכוונה חוץ מיופי: גודל, כיסים פנימיים/חיצוניים, מותג/לא חובה מותג, מחיר זול

כל מני כאלה
אנונימית
גודל אמרתי שייכנס לי לשם ארנק וטלפון ואודם לא צריכה יותר ליציאות
מותג- לא יוקרה, אבל כן עדיקה, אסוס, זארה
כיסים זה מוסיף אבל לא חובה כל עוד יש מקום בתיק
מחיר- זה תלוי במותג ואיך התיק נראה..
שואל השאלה:
כתבת משהו אחר בהתחלה ושינית חח
וסבבה תודה (:
אנונימית
כן נכון כי לא הבנתי את השאלה בהתחלה חחח