5 תשובות
שואל השאלה:
הרגתי אותו ועברתי לישון בחדר של אחותי הגדולה שכרגע ישנה אצל חבר שלה
הרגתי אותו ועברתי לישון בחדר של אחותי הגדולה שכרגע ישנה אצל חבר שלה
אנונימית
אין מה לפחד זה רק חרק
לקחת מזרון ולישון בסלון
לישון עם אמא שלך
חח זרקי אותו לפח
באותו הנושא: