4 תשובות
אנשים לא מוכנים לקבל דעות לא כמו שלהם, ככה זה בטבע שלנו
Apf
רוב הימין הם ערסים גזענים שלא מוכנים לקבל דעות ולרוב מקללים את מי שלא כמוהם ואני אומרת את זה בתור עדה להרבה מקרים כאלה.
אנונימית
אפשר לשאול לחילופין:
למה יש חילוקי דעות בין בני אדם?
חילוקי דעות הן דבר טבעי, שנאה לעומת זאת ניתנת לריסון, המדינה שלנו היא סיר לחץ בכל כך הרבה תחומים: הצבאי, המדיני, הכלכלי, הרווחה, העבודה, יחסי החוץ וכו', כנראה שבגלל זה אנשים כאן הרבה יותר קיצוניים (לא שאני נותנת לכך לגיטימציה).
זה פשוט שמדינת ישראל נורא מיוחדת ממדינות אחרות, היא נלחמת על בסיס הישרדותי מראשיתה ולעולם לא הפסיקה להילחם לכן אנשים מגיבים שונה מאוד למלחמה הבלתי פוסקת הזאת, וכל המשמיע דעה שונה משל האחר "בוגד בעת מלחמה" מה שהופך את העניין לדרמטי יותר ואת האנשים לקיצוניים יותר.
ובנוסף, אם נסתכל לאחור נבין שאפילו בהקמתה של מדינת ישראל הייתה קיימת מחלוקת בין השמאל לימין, הוא תמיד היה שם ותמיד היה קיצוני (אם זה מעניין אותך תוכלי לחפש בהיסטוריה רמזים למאבק).
אני מניחה שמרבית האנשים שמגבשים לעצמם דעה כ"לא לוקחי חלק" בשנאה הזאת יעשו כמיטב יכולתם לפזר אהבת חינם ושתקופות כמו התקופות הללו (בעת מגפה) יגרמו לכולנו להבין שאנחנו חלקים של אותו הפאזל, ושחלק אחד לעולם לא יתקיים ללא החלק אחר.
פזרו אהבה, אנשים.
אני מסכים איתך, לא ממש אכפת לי מזה ואני לא מצביע בבחירות. שני הצדדים חיים באשליות.

אבל אני לא אשקר שאני קצת מוטרד מהעניין שהעם מצביע שוב ושוב לראש ממשלה שמואשם ב3 תיקים, זה כנראה אומר משהו על האנשים פה...