6 תשובות
יש להם כבוד
יש כבוד
אני לא יודעת מה אותה ילדה חשבה לעצמה אבל להעיז לשפוט אותם זה חוצפה
שואל השאלה:
ראית את השאלה שיש בחמות עכשיו? איכס ^^
אנונימית
כן ראיתי, גם הגבתי עליה
נראלי היא פשוט חיפשה דרך להגיע לחמות או משהו
כי זה לא נורמלי לחשוב ככה באמת
שואל השאלה:
אני בהלם שאנשים כאלה קיימים
אנונימית
מבין את הכעס של כולכם/ן. מי שרשמה את זה המטערה ואמרה שעשתה טעות. חג שמח לכולם!