6 תשובות
יש להם כבוד
יש כבוד
אני לא יודעת מה אותה ילדה חשבה לעצמה אבל להעיז לשפוט אותם זה חוצפה
אני לא יודעת מה אותה ילדה חשבה לעצמה אבל להעיז לשפוט אותם זה חוצפה
שואל השאלה:
ראית את השאלה שיש בחמות עכשיו? איכס ^^
ראית את השאלה שיש בחמות עכשיו? איכס ^^
אנונימית
כן ראיתי, גם הגבתי עליה
נראלי היא פשוט חיפשה דרך להגיע לחמות או משהו
כי זה לא נורמלי לחשוב ככה באמת
נראלי היא פשוט חיפשה דרך להגיע לחמות או משהו
כי זה לא נורמלי לחשוב ככה באמת
שואל השאלה:
אני בהלם שאנשים כאלה קיימים
אני בהלם שאנשים כאלה קיימים
אנונימית
מבין את הכעס של כולכם/ן. מי שרשמה את זה המטערה ואמרה שעשתה טעות. חג שמח לכולם!
באותו הנושא: