6 תשובות
אני דתי.. לא שומר חג .. קשה לי כרגע קצת
אני עם כיפה שומר שבת ציצית עושה חגים וכו' וכו'..
חג עוד קצת קשה לי ;/
לא
ובכללי, שומרים עד מחר אני חושב בערב במימונה
כן^^
אמורים לשמור.
כן שומרים מרבע לשבע בערך עד מחר ברבע לשמונה
משהו כזה
כן שומרים עד מחר אחרי השקיעה
שיש שלוש כוכבים אם לדייק חחח

בן, הפתעת אותי ממש חשבתי כל הזמן שאתה דתי הדוק, כיאלו אני לא אומרת שלא
אבל למה אתה לא שומר את החג? סקרנת אותי
אם אתה רוצה אני יכולה גם לשלוח לך בפרטי ואם אתה לא רוצה לדבר אז זה גם בסדר :)
פשוט ראיתי הרבה תשובות
שלך פה באתר ועכשיו סקרנת אותי וגם קצת הזדהיתי
טוב חפרתי חח
אנונימית