12 תשובות
לא כי אני לא צופה בסדרה,היא משעממת אותח
חזר בישראל???
אנונימית
זה לא חזר
שואל השאלה:
זה חזר בנטפליקס אני כרגע צופה ביזה שוב
זה חזר בנטפליקס אני כרגע צופה ביזה שוב
זה לא חזר...
אף פעם לא נעלם לי
לי זה לא חזר....
את יכולה לשלוח קישור של הפרק הראשון?
את יכולה לשלוח קישור של הפרק הראשון?
שואל השאלה:
אנונימית סליחה זה לא חזר בדקתי את זה בטלפון אחר וזה לא היה שם אני לא מבינה למה יש לי את זה
אנונימית סליחה זה לא חזר בדקתי את זה בטלפון אחר וזה לא היה שם אני לא מבינה למה יש לי את זה
לא ממש משנה לי
שואל השאלה:
צלמתי
צלמתי