6 תשובות
למה שתהיי ילדה אכזבה
אני חושב שזה יהיה מצחיק
לא יעשו לך כלום, זכותך..
אז יקראו לך "ילדה אכזבה" בסטיפס
את יכולה לכתוב את זה בביו, עדיף שהשם יהיה משהו שמח או מצחיק
לא קול
באותו הנושא: