4 תשובות
יש ביד 2 מכוניות זולות
יש מכוניות גל ב3 אלף אבל כולל ביטוח ודלק זה יכול להגיע ל8-9 אלף ויותר
שואל השאלה:
ב3 אלף זה מכוניות זבל עם בעיות? או שנוסעות כמו שצריך פשוט פשוטות/ישנות?
אנונימית
לא עדיף לקנות אוטו כמה שיותר זול כי זה יהיה אוטו פח שבסוף יצא מצב שתשלמי יותר על התיקונים מאשר על האוטו. עדיף לך לקנות אוטו באזור ה9-10 אלף ביד 2 מאשר ב3 אלף שבסוף תוציאי עליו 15-20 אלף.