התחברות
הרשמה
מה שינו במודול G באנגלית בבגרות בעקבות המיקוד בגלל הקורונה?
14 באפריל 2020, 11:47
קורונה
בגרות
בחינות בגרות
בגרות באנגלית
וירוס הקורונה
2 תשובות
לא שינו ממש משהו, רק מיקדו שהכיתה תהיה כתיהת תיאור
מ
משתמש445
כתיבה*
מ
משתמש445
באותו הנושא:
מי ניגש לבגרות באנגלית ב16.1 ובאיזה מודול?
הגישו אותי באנגלית על 98 וקיבלתי בבגרות במודול E 95, היה כדאי לי ללכת למועד ב'?
הבגרות הפנימית באנגלית היא אותה בגרות לכל השכבה? מודול f
למי פה יש בגרות באנגלית מודול e ביום חמישי?
מי שנבחן היום לבגרות במודול G באנגלית כנסו ממש שנייה זה באמת דחוף
אני בדיכאון מהציון בבגרות באנגלית מודול E
במודול G בבחינת הבגרות באנגלית, בחלק של הכתיבה, זה נכון שמורידים נקודות על כמות מילים מופרזת - הרבה יותר מהכמות שמבקשים?
מה זה מודול E וכל המודולים האלה באנגלית?
בבגרות היום באנגלית במודול E,
מה עניתם בבגרות באנגלית מודול e? תכתבו את כל התשובות ונשווה
אתם לומדים לבגרות באנגלית מודול E?