10 תשובות
כן, אין ממש דמות אהובה.
כן אין דמות ביי
אנונימית
כן
לא אהבתי בכלל את הסדרה
לא אהבתי בכלל את הסדרה
אנונימית
כן אהבתי את מפלצת ההורמונים
שואל השאלה:
מורי או קוני?
מורי או קוני?
אנונימית
כן ראיתי
אני לא זוכרת את השם אבל זו השמנה הבלונדינית היא הרגה אותי
גם את אנדרו ומורי (המפלצת שלו)
אני לא זוכרת את השם אבל זו השמנה הבלונדינית היא הרגה אותי
גם את אנדרו ומורי (המפלצת שלו)
שואל השאלה:
לולה?
לולה?
אנונימית
כן חחח
הגרב אוננות
קוני
ג'סי גם משעשעת
ג'סי גם משעשעת