10 תשובות
כן, אין ממש דמות אהובה.
כן אין דמות ביי
אנונימית
כן
לא אהבתי בכלל את הסדרה
אנונימית
כן אהבתי את מפלצת ההורמונים
שואל השאלה:
מורי או קוני?
אנונימית
כן ראיתי
אני לא זוכרת את השם אבל זו השמנה הבלונדינית היא הרגה אותי
גם את אנדרו ומורי (המפלצת שלו)
שואל השאלה:
לולה?
אנונימית
כן חחח
הגרב אוננות
קוני
ג'סי גם משעשעת