79 תשובות
אני 18 וגם.. אז.. לא יודע
לא, זה מוזר להיות בת 18 שכל חיפה עברו עליה. את נחשבת טהורה, סוג א' אחריו אני וחבריי רודפים
אנונימי
לא.זה בסדר
לא
לא
לא מוזר
לא
אני בת 19 וחצי ועדיין לא התנשקתי... הכל בזמן שלך
ממש לא מוזר,זה אפילו יותר טוב
אנונימי
לא!
שלי הייתה בגיל 19 ואני לא מתחרטת לרגע שחיכיתי לרגע הנכון.
אנונימית
לא ניראלי
ממש לא, אני התנשקתי בפעם הראשונה בגיל 18 (לפני שנה) ואני הכי שלם עם עצמי שחיכיתי לרגע הנכון (ולא מיהרתי עם זה בעקבות לחץ חברתי כמו שקורה להרבה בני נוער).
ממש לא
לא, זה בסדר
אלי שימי
התשובה היא כי היא חכמה והיא יודעת מה היא רוצה ולא מהבנות האלה שמתנשקות רק כדי לסמן לעצמן וי

ולשאלה לא לדעתי זה ממש לא מוזר מן הסתם
לא מוזר בכלל, לי זה היה גם יחסית בגיל מאוחר
את לא לבד :) חכי לרגע הנכון, אין לחץ
אני אנשק אותך חח... סתם וזה בכלל לא נורא יש לי חברות שגם לא התנשקו
ממש לא.. ואם באלך אני אלמד אותך חחח סתם אבל באמת שאין שום בעיה הכל טוב כל אחד והזמן שלו..
ממש לכ
זה כיף זה בעיניי פלוס ענק ענק ואין בזה בעיה בכלל תרגישי בנוח אל תלחיצי את עצמך לצאת מהסטטוס של הלא התנשקה זה מושך בנים
לא
אני עוד מעט בת 18 ולא היה לי חבר ולא התנשקתי
כנראה עדיין לא מצאת את האחד שלך...
לא
אני בת 22 ובחיים לא התנשקתי ..
בכלל לא
לא זה סבבה עדיף לך שהנשיקה הראשונה תהיה עם מישהו שאת אוהבת.
מקווה שלא כי גם אני באותו מצב שלך.. כנראה בעיתו ובזמנו
האמת שכן
לדעתי כן אבל עדיף ככה (: טיפ שלי
אנונימי
לא, החברה הכי טובה שלי במצב הזה .
אם את דתייה אז זה לא מוזר בכלל.
אם את לא דתייה אז כן, זה קצת מוזר האמת.
ממש לא.
י
תני כיף
ממש לא ,

יקרה את עושה דברים בקצב שלך ולפי מה שנכון לך
(ולא ממקום של לרצות את כל העולם ואחותו)
טוב מאוד שאת מחכה ל1 הנכון שלך (ולא רצה ישר לבחור ה1 ומסיימת עם דמעות ו 'סרט תורכי')
ככה שהבחור גם יותר יעריך אותך
בינינו בהיגיון הבריא : איזה בחור ירצה קשר עם מישהי שהיו לו 100 חברים) ---------------- זה מתייחס לשורה הקודמת שכתבתי

יקרה ,אני מאחל לך שתכירי את ה1 המדהים שלך
בחור עם לב-זהב,קשוב לצרכים שלך ובעל נתוני-מראה ממש טובים

בהצלחה יקרה
לא חושב, כל דבר בזמנו, ומתי שיתאים לך ובאמת יגיע הזמן.
הכל טוב :)
לא.. אני פעם ראשונה בגיל 18
זה לא מוזר
זה מוזר אני בן 13 והתנשקתי כבר
מעלה :)
אנונימי
אני בת 17.5 וגם אני עדיין לא התנשקתי, ואני מהבנות האלה שרוצות "לסמן וי" כמו שכולם אומרים כאן. זה לא לסמן וי לכל החכמולוגים שמתחילים לנתח פה את האישיות שלה רק בגלל שהיא לא התנשקה. זה לנסות מה שכל הבני נוער מנסים, סקרנות לדעת איך זה מרגיש. מה לעשות שבני נוער עושים גם טעויות זה לא הופך אף אחת לפחות חכמה או "טהורה", זה הגיל לחוות ולנסות. לא הכל חייב להיות על פי ספר.
תפסיקו לזיין תשכל בבקשה, תודה.
אנונימית
כנל לתגובה הראשונה..
Spo
מדברת פה ילדה שהתנשקה בגיל 12.5^^
אנונימי
ציינתי בתחילת התגובה שלי שלא התנשקתי ואני בת 17.5, אתה לא יודע לקרוא?
אנונימית
זה לא נשמע באמת ככה..מצטער. חוץ מזה בנות שלא התנשקו מרצון ולא כדי לסמן וי מתוך לחץ חברתי נחשבות לטהורות יותר ושומרות על עצמן.
אנונימי
זה מעולה.
יש את זה כתוב איפשהו? זה איזה חוק חדש שחוקקו ולא שמעתי? זה שזה מה שאתה חושב, זה לא אומר שזה מה שנחשב חמוד.
רוב הבנות התנשקו כבר ועשו לפחות משהו אחד שהוא לא "טהור", אז תעשה לי טובה אדון צדיק.
אנונימית
לא, כל אחד והזמן שלו
לכול אחד יש את זמן שלו
לא, כל אחד בקצב שלו
ממש לא כל אחת והזמן שלה..אל תדאגי זה עוד יגיע
לא,זה לא מוזר
זה יבוא בזמן שזה צריך לבוא ואין טעם ללחוץ על זה.
הכל טוב 3>
גם... בן 22 עוד מעט... לא ביג דיל בעיניי
את האמת כן
זה כזה חלק מהנעורים
לא, ואני חדש אפשר פרחים? יש לי כמה שאלות לשאול
אני בת 19 ולא התנשקתי עדיין...
זה מוזר? לדעתי לא..
אל תקשיבי לילדים בני 12 פה שהתנשקו בגלל לחץ חברתי תעשי את זה בזמן שלך אין סיבה שישפטו אותך בסך הכל זה החיים שלך
לא
אז לא יצא לה, ביג פאקינג דיל
אנונימי
בכלל לא
טיפה
חכי למצוא את הגבר הנכון שיילוק איתך את הרגע הזה
אתם גורמים לי להרגיש רע שהתנשקתי כבר
עוד חודש אני בת 17 שלא התנשקה חחח
בקטנה.. זה יגיע בזמן המתאים... וזה לא מוזר זה לגיטימי.
לא
היי אני בת 20 ולא התנשקתי עם אף אחד. וכל מה שאמרו כאן.. חלק נכון חלק לא.. מה שכן מוזר זאת לא המילה. זה כן שונה, אחר.. כי כן רוב האוכלוסיה מתנסה בגילאי העשרה.. אבל את צריכה לשאול את עצמך שאלה אחת..
את כמו כולם, או שאת אחת ויחידה?
אני שונה בהמון דברים מבני גילי. ואני בדרך כלל מתגאה בזה.
אם את מספיק מזליסטית להיות שונה מכולן, בחיים אל תשתני!!!!
אנונימית
ממש לא מוזר יש המון כמוך, להפך זה הכי טהור הכי יפה לשמור את הפעם הראשונה למישהו שבאמת תאהבי. אני הנשיקה הראשונה שלי הייתה גיל 19 וגם זה היה בניגוד לרצוני, תאמיני לי מנסיון שנשיקה שלא באה מאהבה או מרצון אמיתי לא שווה את זה לא כיפית. אז הכל לטובה קחי את זה בקצב שלך ולאט לאט, כשזה יקרה זה יקרה. אם תרצי לדבר מוזמנת לשלוח הודעה אשמח לשמוע אותך יותר :-)
אני התנשקתי גם רק בגיל 18 את לא לבד
אנונימית
ממש לא, בעתיד זה עוד יעשה אותך ליותר מיוחדת
להגיד לך את האמת כן זה מוזר בדור שלנו
אבל תחשבי על זה שאת "טהורה" כמו שאמרו פה ושאת מחכה רק לאחד❤
מה פתאום.. זה אפילו מעלה
עדיף מילדה שמתנשקת עם כל ילד שני מגיל 13..
זה בסדר,הכל יקרה בזמן שלו,כמו שאת רואה בתשובות את לא היחידה
זאתי שאמרה על תשתני
אחי באיזשהו שלב היא תתנשק
והיא לא צריכה להרגיש רע אם זה גם אם היא עשתה את זה או לא העיקר שהיא הרגישה שזה הרגע הנכון לא משנה אם את בת 16 או 18 הגיל באמת לא כזה חשוב (ביחסי מין הגיל חשוב כמובן).
אנונימית
בואי אני אסביר לך איפה הבעיה
גבר ששומע שמישהי שהיא בת 18 או 19 או קצת יותר
והיא אומרת לו שהיא לא התנשקה אף פעם אז נכון שמצד אחד
להרבה גברים זה סוג של מעלה להם שהבחורה בתולה
ושלא היה לה אף פעם חבר. אבל מצד שני זה גם ישר עושה לו
מחשבות שהבחורה הזאת או מכוערת או מסובבת או לא מקובלת בחברה
או שיש לה קצת "סיבוב", או שבכלל כל האפשרויות ביחד..
ואז זה ישר מוריד לו ממנה.
אני לא אומר שכל אחד ישר יעזוב וילך ממנה, אבל אלה שלא יעזבו
זה כזה יציק להם בראש והם כל היום יהיו בסרטים כגון "איך לעזאזל
בחורה בת 19 אפילו להתנשק לא התנשקה?? בטוח משהו דפוק אצלה".
אין מה לעשות, ככה זה העולם. וכל גבר שיגיד לך אחרת הוא חרטטן.
אני מספיק גבר להגיד תאמת ולא להתחבא.
א:)
אתה יוצא קצת סתום
כל אחת והזמן שלה כאילו שזה באמת משנה הגיל, גבר שבאמת יאהב אותה לא ישים ז*ן על זה