6 תשובות
תשימי את הכדור ממש בסוף הגרון ופשוט תחליקי עם המים
אבל אני בולעת כדורים עם קוטג' או משהו כזה זה עוזר
שימי את הכדור בפה, תשתי מים ותטי מהר את הראש אחורה ותבלעי
תרסקי אותו,או שתפוררי,או שתשתי את זה עם מיץ שטעים לך
שואל השאלה:
זה בסדר לפורר כדור?
זה כדור חזק
(נרוסין) אם רושמים אתזה ככה
אנונימית
לאלא אל תפוררי לדעתי
שואל השאלה:
תודה(:
אנונימית