11 תשובות
מחשב נייד זה טוב בכל גיל
אני מתכנן לבקש אוטו by the way
כן, אבל יקר:(
יאפ, זה אש
מבחינת מה את שואלת?
שואל השאלה:
עוד אין לי רישיון
כן
אני לא יכולה להטעין את הלפטופ שלי אז אין לי יותר לפטופ ועוד בזמן של כל הקורונה והשיחות נדפקתי
סבבה לגמריי
כן
כן כן