5 תשובות
אתה מהאנשים הקופצניים והנלהבים?
תלוי על מה מיתעצבנים עלייך עם זה על דברים שעשית שהם לא נכונים אז כניראה זה בעיה אצלך אבל זה באמת תלוי
ולא חושבת שזה קשור לזה שאין לך ידידות כי תמיד אפשר לימצוא דרך חברים או סתם במקומות
ולא חושבת שזה קשור לזה שאין לך ידידות כי תמיד אפשר לימצוא דרך חברים או סתם במקומות
שואל השאלה:
לא, אני בדרך כלל עצוב ושקט... אני לא בן אדם עם כל כך הרבה מצב רוח בכללי, אני די חסר התלהבות לגבי החיים
לא, אני בדרך כלל עצוב ושקט... אני לא בן אדם עם כל כך הרבה מצב רוח בכללי, אני די חסר התלהבות לגבי החיים
אנונימי
שואל השאלה:
אמרו לי בעבודה שאני נראה די ישנוני והתפטרתי אחרי שעתיים. לא הרגשתי בנוח בעבודה והמנהל היה לא משהו בכלל
אמרו לי בעבודה שאני נראה די ישנוני והתפטרתי אחרי שעתיים. לא הרגשתי בנוח בעבודה והמנהל היה לא משהו בכלל
אנונימי
אולי אתה צריך לעבוד על שמחת חיים ומודעות, להיות קצת חיובי ומודע לדברים..
באותו הנושא: