7 תשובות
1.תבני לעצמך תפריט או שתלכי לדיאטנית
2. תשתי מלא מים
3. תעשי מלא ספורט
מתי שאת קמה בבוקר תאכלי חצי שעה אחרי ארוחת בוקר
כעבור שעתיים ארוחת ביניים
כעבור 3 שעות ארוחת צהריים
כעבור שעתיים ביניים
וכעבור 3 שעות ארוחת ערב
ככה אני מחלקת את האוכל שלי ואני אוכלת בריא וזה ממש עוזר לי לא לאכול בין לבין
מאזן קלורי שלילי(: בהצלחה
תראי הכל עניין בשינוי תזונה את צריכה פשוט לעבוד על עצמיך
גם לי היה קשה להחליט להפסיק לאכול לחם ובכללי מעובד והנה, אני כבר ארבעה חודשים אחרי והתרגלתי ממש לתזונה בריאה ומסודרת
אנונימית
ספורט ואם אץ כבר אוכלת אז דברים בריאים.
לעשות ריצות והליכות , לאכול כל 3 שעות , תיראי ביוטיוב תרגילים לבטן שטןחה וחטובה של אירה דולפין , תנסי לא לאכול אחרי 7 בערב , לאכול 4 ארוחות : בוקר, צהריים, ביניים , ערב. מקווה שעזרתי (:
אני לא באמת יודעת איך לעזור לך כי אני לא מבינה בזה ולא רוצה לפגוע בך איכשהו אבל מה שלא תעשי תפני לדיאטני/ת כי זה יכול רק עוד יותר לפגוע בך ולגביי זה שיורדים עליך אז שימי עליהם אלף זין. הם לא שווים את זה ואני בטוחה שאת תמצאי את החברים האמיתיים שלך בסופו של דבר
אנונימית