4 תשובות
אם אני אוהב אותה \ מחבב אותה זה לא ישנה לי..
ספציפית אני, לא אוהב פרחות או מקובלות שהאף שלהם גבוה מדי..
ספציפית אני, לא אוהב פרחות או מקובלות שהאף שלהם גבוה מדי..
קל לאנשים עכשיו להגיד כן ולא.. אבל כשזה יוצא לפועל והם תחת לחץ חברתי הם מתנהגים אחרת..
הולך לפי הלב, גם אם יש משהי יותר מדי "חנונית"
מוניטין ושם וכל החרוה הזה הכל זמני בחיים אם אני רוצה את אהבת חיי אני לא שם על אף אחד!
באותו הנושא: