8 תשובות
לא גם אני :))
מסכימה לגמריי
גם אני
גם אני!
ובדיוק כמו שאני זה אחד השירים הכי יפים שיש
לא, גם אני.
והופעות מדהימות.
ליריקה מעולה לשניהם