8 תשובות
גם אני
לא גם אני :))
מסכימה לגמריי
כנל
גם אני
גם אני!
ובדיוק כמו שאני זה אחד השירים הכי יפים שיש
ובדיוק כמו שאני זה אחד השירים הכי יפים שיש
לא, גם אני.
והופעות מדהימות.
והופעות מדהימות.
ליריקה מעולה לשניהם
באותו הנושא: