4 תשובות
לא, אני לא איבדתי את שלי ודיסקונט שלחו לי פשוט שני כרטיסים (היו לי שניים) שעל כל אחד מהם יש את המועדון של החיילים אז אם את התגייסת זה מה שאת אמורה לקבל למרות שיכול להיות שאצל לאומי זה שונה.
שואל השאלה:
את הכרטיס של יותר (החיילים) יש לי אבל זה אשראי אני מדבר על החיוב מיידי (דביט)
את הכרטיס של יותר (החיילים) יש לי אבל זה אשראי אני מדבר על החיוב מיידי (דביט)
אנונימי
יש לי אחד רגיל ואחד דיירקט (דביט) את שינהם שינו לי ליותר
שואל השאלה:
אהה סבבה הבנתי תודה
אהה סבבה הבנתי תודה
אנונימי
באותו הנושא: