11 תשובות
אממ אין לי מושג להגיד לך תתקשרי לשאול את מדא
אל תשאלי בסטיפס תפני לאנשים מקצועיים
במקרה של דימום חייב להגיע למיון יולדות!
השאלה אם זה דימום מסבי או קצת דם כמו תחילת מחזור ואז סביר להניח שיצא לה הפקק הרירי.
השאלה אם זה דימום מסבי או קצת דם כמו תחילת מחזור ואז סביר להניח שיצא לה הפקק הרירי.
אנונימית
שואל השאלה:
יש לה הרבה דם והיא בדרך לבית חולים אבל אני מפחדצ שזה אומר משהו לא טוב
יש לה הרבה דם והיא בדרך לבית חולים אבל אני מפחדצ שזה אומר משהו לא טוב
אנונימית
בעזרת השם הכל יהיה בסדר
בשבוע 39 סביר להניח שיילדו אותה
לא משנה לידה רגילה או ניתוח קיסרי העיקר שיהיה בידיים מלאות.
רק תפילות.
בשבוע 39 סביר להניח שיילדו אותה
לא משנה לידה רגילה או ניתוח קיסרי העיקר שיהיה בידיים מלאות.
רק תפילות.
אנונימית
כן, יכול להיות שהתינוק מת. גם יכול להיות שיש בעיה כלשהיא. עדיף להיוועץ עם רופא
שואל השאלה:
חס וחלילה השם ישמור
חס וחלילה השם ישמור
אנונימית
שואל השאלה:
אבל עכשיו היא כבר בחדר לידה והכל בסדר ברוך השם
אבל עכשיו היא כבר בחדר לידה והכל בסדר ברוך השם
אנונימית
שואל השאלה:
קולולוןןו היא ילדהה
קולולוןןו היא ילדהה
אנונימית
מזל טוב!!
איזה מרגש! מזל טובב (:
באותו הנושא: