4 תשובות
גם לי יש חברה כזאת המצב שלי יותר קשה וזה מחרפן אבל אני סובלת בשקט
זה קצת מעצבן, אבל לדעתי זה אמור להחמיא לך, זה נובע מהערצה או הערכה כלפי הדעות שלך
שואל השאלה:
אבל אני שונאת את זה
אנונימית
אם היא חשובה לך תגידי לה שתפסיק
ואם לא אז פשוט תתרחקי ממנה