יש משהו שהכרתי מהאינסטגרם ואנחנו מדברים בערך חודש. קבענו להיפגש בראשון (הוא אמר שהוא יהיה בבית) ואז ביטל כי אמר שבסוף
לא שיחררו אותו מהצבא ואז קבענו להיפגש גם לשני (מחר) ועכשיו הוא אמר שהוא עדין לא חושב שיתנו לו לצאת. אני מרגישה שהוא מחרטט אותי כי עד לפני שאמרתי לו שאני רוצה שניפגש הוא תמיד היה יוצא הביתה בראשון בלי בעיות, אז פתאום כשאנחנו קובעים הוא לא יוצא יומיים ברצף? מה לדעתכם אני צריכה לעשות?
זה יכול לקרות בצבא. תתענייני מה קרה שהוא לא יכול לצאת ויכול להיות שתזהי אם הוא משקר. וגם כשתפגשו את תשימי לב מה הוא מרגיש אלייך. אין מה לקפוץ למסקנות עכשיו