8 תשובות
כן, לכולם יש העדפות משלהם.
כן
כן זו העדפה אישית כבר
לא ,איכס איזה שיטחית את ,זה גועל נפש שאת בוחרת בן זוג בגלל החיצוניות ולא בגלל הפנימיות והאופי שלו,את סתם מנצלת אותו בשביל הגוף שלו!
זאת הייתה התגובה של כולכן עם זה היה בן ששואל את השאלה הזאת,הצביעות היא לא נורמלית!!
כן,לזה את פחות נמשכת.
ואני לא חושבת בכלל שזה צביעות,לא קשור אם גבר שאל את זה או ההפך זה ממש לא משנה.
והיא לא מנצלת אותו בשביל הגוף שלו זה פשוט פחות הטעם שלה אז דיי להגזים עם התגובה כי זה לא רלוונטי.
ואני לא חושבת בכלל שזה צביעות,לא קשור אם גבר שאל את זה או ההפך זה ממש לא משנה.
והיא לא מנצלת אותו בשביל הגוף שלו זה פשוט פחות הטעם שלה אז דיי להגזים עם התגובה כי זה לא רלוונטי.
כן
באותו הנושא: