7 תשובות
אני אוהבת אותה
אבל זה מוזר לדבר עליה ורק עליה בצאט
אני
סליחה אבל מה זה הבולשיט הזה?אריאנטור,ארמי..פשוט תגידו שאתם מעריצים שלה ונגמר הסיפור לא שאני מבינה למה לעזאזל להעריץ בן אדם שאתם לא מכירים פאקינג אישית
איפה המינוסים איפה
^לא הבנתי מה את רוצה? אריאנטורס זה השם של הפאנדום. כשלזמר יש קהילת מעריצים (פאנדום) אז לפאנדום גם ממציאים שם את יודעת... והמעריצים נקראים על שם הפאנדום זה לא המצאה מאתמול. ויש הבדל בין להיות סתם מעריצה לבין להחשיב את עצמך לחלק מהפאנדום
אנונימית
היי^^
אני בחיים לא יבין את הקטע..