7 תשובות
כנראה שיש הבדל, כי זה לא אותו הלחם
זה בייסקלי ספוג בפסח
ממליצה לך לא להזמין המבורגר בפסח הלחמניות הן כמו ספוג ויש להן טעם נורא
תזמין נאגטס או משהו
אנונימית
נראה לי שכן אבל עדיף שתכתוב בהערות מה אתה רוצה כי נראה לי שיש להם גם וגם
הנאגטס שונה אבל הוא עדיין טעים,
תלוי יש מצב שאתה לא תאהב את זה
זו לחמניה שנמסה בפה כמו פירה (זה עשוי מקמח תפוחי אדמה) לא מרגישים כמעט בהבדל אבל
אני אוהבת את הלחמניות הכשרות לפסח אבל כנראה שזאת רק אני חיח
זה מאוד תלוי
יש סניפים כשרים ויש כאלה שלא