6 תשובות
ללא ליחה, אתה לא מרגיש שמשהו כזה עולה לך בגרון.
שואל השאלה:
אה
אני כן מרגיש אז
אה
אני כן מרגיש אז
אנונימי
זה אחד הסימנים לקורונה
שואל השאלה:
אני מרגיש שהפה יבש אז אני משתעל כזה בלי לפתוח את הפה רק עם הגרון כדי שהליחה תחזור
אני מרגיש שהפה יבש אז אני משתעל כזה בלי לפתוח את הפה רק עם הגרון כדי שהליחה תחזור
אנונימי
שיעול יבש זה פשוט שיעול בלי ליחה..
אכן,הוא לא רטוב הרי
באותו הנושא: