6 תשובות
ללא ליחה, אתה לא מרגיש שמשהו כזה עולה לך בגרון.
שואל השאלה:
אה
אני כן מרגיש אז
אנונימי
זה אחד הסימנים לקורונה
שואל השאלה:
אני מרגיש שהפה יבש אז אני משתעל כזה בלי לפתוח את הפה רק עם הגרון כדי שהליחה תחזור
אנונימי
שיעול יבש זה פשוט שיעול בלי ליחה..
אכן,הוא לא רטוב הרי