4 תשובות
זה גם קרה לי אבל לא בגיל כזה מוקדם...
אנונימית
כן לגיטימי לגמריי אני בול כמוך רק לאבא שלי לא שאנחנו רבים אני פשוט שונאת אותו אנחנו בקושי מדברים
זה הגיל הזה שזה קורה.
אנונימית
אני לא שונא את אבא שלי אבל אני גם לא אוהב/מכבד אותו רק מדבר איתו בשביל הכסף
באותו הנושא: