8 תשובות
לא הבנתי את השאלה
כתב עברי-אנגלי כאילו?
who do you think you are? you loser.
או
who do you think you are? you are nothing.

זה מה שהכי דומה לזה, קשה למצוא לזה משהו ממש אותו דבר.
who do you think you are ואם את רוצה לצאת ממש סוואגית (לא מאמינה שאמרתי את המילה הזאת) ואגרסיבית תכתבי who the fuck do you think you are
who do u think u r??
u r nothing
mi ata ya efes
שמי הינו אנונימית הרגת אותי!! "לא מאמינה שאמרתי את זה"
mi ata ya efes
לזה התכוונת?
here's the "l" you dropped
אני אהבתי את המשפט הזה (אם לא הבנת l זה סלנג לloser כי זו גם כאילו האות הראשונה)