6 תשובות
נראלי עדיף שתחכי שיגדל לך..
או שפשוט אל תתייחסי לזה כלכך זה כולה ציפורן אחת
אני הייתי מורידה אותה ושמה לק שתואם לצבע
אומייגד
דבר ראשון משתתפת בצערך
ואני חושבת שעדיף לך כבר להוריד את הבנייה
שואל השאלה:
זאת רק ציפורן אחת
השאלה האם זה בר תיקון ויהיה אפשרי לעשות בנייה שוב כשתגמר התקופה הזאת או שעד שהאיזור הפגוע לא יעלם לא יתאפשר לי לעשות בנייה?
אנונימית
זה יגדל לך אל תדאגי , אל תורידי את הבנייה
תשימי עלייה פלסטר כדי לקבע את המקום
פשוט אם תורידי עכשיו זה יכאב בטירוף , זה אומנם יקח זמן תלוי באורך הצמיחה שלך , תשימי אם יש לך שמן ציפורניים לגדילה מהירה יותר .
זה יקח זמן בוודאות .
תגזרי םשוט רק את הציפורן הזאת..
שימי עליה םלסטר ותנסי לא לפגוע בציםורניים אחרות.
מניסיון זה עדיף ככה כי אן תשאירי את את זה ולא משנה אם תשימי פלסטר זה סתם מציק
בתור אחת שלמדה את התחום ועובדת בו.. ממליצה לך להוריד את הבניה לזמן מה.. הבניה מחלישה את מצע הציפורן שלך.. עדיף שתורידי את הבניה לגמרי בלי קשר לציפורן שנשברה על מנת שתתני לציפורניים הטבעיות שלך 'לנשום'..
אנונימית