11 תשובות
שואל השאלה:
חוח
חוח
אין לי קראש , אני לא ביישנית ממש אולי פעם הייתי וכל השאר נכון
אני בלי הלרקוד כי אני עקומה בטירוף
אני גם עקומה בציור אבל זה לא מונע ממני לאהוב לצייר :)
אני גם עקומה בציור אבל זה לא מונע ממני לאהוב לצייר :)
אנונימית
שואל השאלה:
יו
יו
שואל השאלה:
הממ
לגבי האנונימית
גם אני עקומה בלצייר אבל ככל שמנסים לצייר ומתרגלים לזה ככה משתפרים
הממ
לגבי האנונימית
גם אני עקומה בלצייר אבל ככל שמנסים לצייר ומתרגלים לזה ככה משתפרים
אממ אני אוהבת לצייר ולרקוד
יש לי קול של עורב דרוס אז לא לשיר
פעם הייתי ביישנית ויש לי קראש מציאותי חחח
יש לי קול של עורב דרוס אז לא לשיר
פעם הייתי ביישנית ויש לי קראש מציאותי חחח
שואל השאלה:
יו
בם לי יש קול של עורב דרוס אבל לא אכפת לי כי אני אוהבת לשיר- ביכ
יו
בם לי יש קול של עורב דרוס אבל לא אכפת לי כי אני אוהבת לשיר- ביכ
הלוואי שאוהב לשיר כי אם אני מגיעה לחלק גבוה בשיר ואני מנסה לשיר אותו הקול שלי פשוט נתקע באמצע
שואל השאלה:
מודד
מודד
תראי אנימה ותשמעי lil uzi
שואל השאלה:
זה מה שאני עושה רוב הזמן
זה מה שאני עושה רוב הזמן
באותו הנושא: