19 תשובות
לא
מתרחקת כי הוא מסריח בטירוף
לא וטפ
מה גאד לא :) :) :)
חחח
אבל לפעמים כשהם מסתכלים עליי בעיניים מתחננות כשאני אוכלת משהו אז אני מכווצצת להם את הפנים ונושפת להם על האף ואז הם עושים אפצ'י
לפעמים כי זה מגניב
חח כן לפעמים כי אני רוצה לראות אם הוא יסגור עליי את הפה
שואל השאלה:
underclass hero@
תודה, אימצתי
גם בעלי חתולים עושים את זה אבל זה לא קשור לשאלה כי הם לא כלבים
אנונימית
שואל השאלה:
מדהים כמה שזה נכון
מעניין מה את עושה שהוא מפליץ
שואל השאלה:
o_o
לא מה שזה יקרה
וטפ לא ואל תעשי את זה.. דמייני שעושים לך את זה, זה לא נעים בכלל
חחחחח האמת שלפעמים אני עושה את זה
אין לי כלב אבל אני מלא פעמים בסביבה של כלבים שאני נמצא במשפחה...
ולא למה לעשות את זה? זה גם לא מריח הכי טוב בעולם...
אני לפעמים עושה בשביל לבדוק אם הוא יסגור את הפה כל היד שלי :)
כשאני רוצה להציק לה קצת (: מתוך משחק
למה שאני אכניס את היד שלי לפה של הכלבה שלי?