6 תשובות
לא מבין את הבעיה פה...
כי אולי הם לא אוהבים את החיוך שלהם כמוני.
למה בנות מחייכות עם שיניים
מתביישים בשיניים שלהם
אני אחד מהבנים האלה
אני אחד מהבנים האלה
ככה התרגלו
חח חח כמו שיש בנית שמחייכות בלי פשוט הם חושבים שזה יותר יפה להם ויש מצב שזה באמת
באותו הנושא: