5 תשובות
אולי בלי טכנולוגיה , אבל לא כמו חיות. הרי תמיד משהו ירדוף אותנו. מה עדיף לברוח מחיה שרוצה לאכול אותי ואת הגור שלי ?
כן היה באלי לחיות כמה מאות אחורה
שואל השאלה:
את מתייחסת לחיות בתור משהו רע, ומי אמר משהו מלברוח, כמו שהחיה תוקפת אפשר גם לתקוף בחזרה ולהגן.
את מתייחסת לחיות בתור משהו רע, ומי אמר משהו מלברוח, כמו שהחיה תוקפת אפשר גם לתקוף בחזרה ולהגן.
אנונימי
הלוואי. החלום שלי לחיות חיים רגועים ושקטים בבקתה ביער, לגדל את האוכל שלי לבד בגינת ירק ולגרבץ כל היום.
חשבתי על זה
ואז הבנתי שזה שטויות
ואז הבנתי שזה שטויות
באותו הנושא: