27 תשובות
כןן יוצא בשמונה עשרה לחודש הגיעע הזמןן
שואל השאלה:
זה יעלה לmanga go?
וזה יהיה רק על הזוג המשני? כי ראיתי רק אותם בתמונה
אנונימית
גם אני ראיתי רק אותם אני בספק ש ג'יוון ודיג'י לא יהיו חלק כי הם הדמויות הראשיות אבל הבנתי שזה בעיקר על הזוג השני
ולא יודעת אם זה יעלה לשם אבל יש עכשיו ב lezhin נקודות חינם לכל מאנווה למי שיש חשבון וזה תקף עד ה עשרים לחודש תוכלי לקרוא את הפרק שיעלה ב שמונה עשרה
כן בשמונה עשרה יעלה. וכן זה יהיה על הזוג המשני כי היא אמרה בעצמה שהיא רצתה לשים אותם בסיפור והיא לא ידעה איפה אז היא החליטה לעשות אחד חדש. אני מניחה שדיגי ואלכס יהיו אבל לא יראו אותם הרבה כמו ב room to room
כולם בתגובות אומרים הזוג השני הזוג השני, זה הזוג הכי טוב משם אני ממש מאושרת שזה ממש עוד מעט יצא
יכולה להבין אותך^
יש כמה וכמה מקרים שאני מעדיפה את הזוג השני, אבל האמת ספציפית פה דיגי ואלכס תמיד יהיו בליבי
^^ הם זוג טוב ולדעתי לא קיבלנו מספיק מהם אבל כיאלו מי לא רוצה עוד מ ג'יוון המושלם הזהה
שואל השאלה:
ממש לא. לזוג השני לא היה אפילו סטורי ליין אמיתי, כל הסצנות שלהם היה רק סקס. לדיגי ואלכס היה סיפור מהמם והם היו הרבה יותר מעניינים וזו אהבת אמת
אנונימית
שואל השאלה:
אני מתכוונת אני דיי מחבבת אותם אבל לא כזה אכפת לי מהם, הייתי מעדיפה לקבל עוד מדיגי וג'יוון
אנונימית
אני בדיגי טים אבל היי אני אוהבת גם את אלכס. בכל מקרה שואלת השאלה את צודקת. אבל אני אהיה כנה, אני לא מצפה לסיפור קורע לב אצל אמדי וצ'אנוו
רק אעדכן אם זה מעניין אתכם שקראתי הרגע את הפרק הראשון בסייד סטורי ויש לי תחושה שזה הולך להיות ממש מעניין
שואל השאלה:
אומייגאד איפה?!?!?!?
אנונימית
lezhin בקוריאנית
שואל השאלה:
אה אז זה לא עוזר לי כי קודם כל אני לא יודעת לקרוא קוריאנית ודבר שני אין לי נקודות אצלם :(
אנונימית
אני גם לא יודעצ קוריאנית אני פשוט קונה כדי לראות את התמונות ושיצא התרגום אקרא
וואי את קונה גם באנגלית וגם בקוראנית? בכל מקרה אני שמחה אבל אחכה קצת כי אולי יצא בחינם כמו שאמרתי
כן אני לא יכולה להתאפק עד שזה יצא באנגלית מחרר
וולפ מקווה שזה גם יהיה טובב
אוקי אוקי אני אלוהים סתם לא אבל תקשיבו אם בא לכם מצאתי אתר שיש בו את הפרק של bj alex החדש בחינם כיאלו האתר לא חוקי אבל למי אכפת
יוו עכשיו קראתי אז ווהו, בכל מקרה אעע תודהה! מהפרק הראשון שאני בכל מקרה לא מבינה שום דבר ממה שהם אומרים אני לא יכולה לשפוט אז נחכה לפרקים הבאים
גם אני לא מבינה זה פסדר אבל אנחנו נתעלם מזה שאני קניתי את הפרק ואז מצאתי בחינם זה בכלל לא כאב לי בלב ובעיקר בכיס
יואו כן זה ממש מבאס :( בכל מקרה אני הייתי מציעה שתחכי לחינם באנגלית
שואל השאלה:
איזה באסה שקנית אבל ממש תודה ששלחת לנו❤❤
אנונימית
בכיף
אני קוראת את החינם באנגלית
זו מנגה מעולה!
שואל השאלה:
נכון בנתיים הסיפור טוב יותר ממה שציפיתי
אנונימית
יצאא!!!!