3 תשובות
עהעההעהעעה כן מאוד!!
אנונימית
באמת שממש!!
אני ראיתי את הכריכה של האלבום והיא בין היפות שראיתי , אם לא הכי יפה. ללא ספק זה יהיה בופ, כי אלו אפינק
אני ראיתי את הכריכה של האלבום והיא בין היפות שראיתי , אם לא הכי יפה. ללא ספק זה יהיה בופ, כי אלו אפינק
ואו במאת שמאוד אהה האלבום האסטטיקה הטיזר הכל נראה כל כך יפה וזה פשוט הולך להיות מושלם טוב זה ברור כי זה אפינק אבל באמת שאני ממש מיתרגשת !!!
אנונימית
באותו הנושא: