3 תשובות
לא
גם אני לא אוהבת שיחות זום
גם אני לא אוהבת שיחות זום
זה ממש לא מוזר, גם אני לא דברתי עם אףאחד בזום וגם הם לא הציעו אז...
זה לא כיף לדבר בזום לדעתי אני גם מעדיפה בוואצאפ
באותו הנושא: