5 תשובות
שבכל אחד יש חיסרון
מצד אחד - אל תצפי שאנשים יהיו מושלמים, ותביני שגם "האחד" שלך לא יהיה מושלם.
מצד שני - תלמדי לסלוח לעצמך על חוסר המושלמות שבך.
מצד שני - תלמדי לסלוח לעצמך על חוסר המושלמות שבך.
שלכל אחד יש את הפאקים שלו,אף אחד לא מגיע למילה "שלמות"
שאין דבר כזה מישו מושלם בכל בן אדם יש משו רע
שבכל אחד יש פגמים
באותו הנושא: