2 תשובות
פשוט... תאהבי את עצמך כמו שאת
והחיים יובילו אותך לאן שצריך
והחיים יובילו אותך לאן שצריך
שואל השאלה:
אבל את לא הבנת
אני אוהבת את עצמי ויודעת מה אני שווה !!!! המכשכול הוא רק עם בנים לא עם בנות
אבל את לא הבנת
אני אוהבת את עצמי ויודעת מה אני שווה !!!! המכשכול הוא רק עם בנים לא עם בנות
אנונימית
באותו הנושא: