10 תשובות
תשחקי פייבאים מעביר את הבידוד בכייף
או אווברואץ גם אחלה
שואל השאלה:
^^
אוברוואץ אני קונה ממילא אבל פייבאם מפחדת להוריד שלא יעשו לי בולי
שואל השאלה:
^
סיאס יש לי כנל לgta v
ראסט התלבטתי אם להוריד אני צריכה המלצות ליל
cs go prime
gta v
rust
the forest
הוא מקבל הרבה חשיפה זה בין משחקי הסינגל פלייר הכי פופולרים הוא אפילו קיבל סדרה בנטפליקס
שואל השאלה:
^
רוב האנשים ששאלתי לא מכירים את המשחק בכלל, הסדרה בנטפליקס מדגימה את הדמויות לא בצורה הכי טובה שיש והעלילה שם נורא מסורבלת
resident evil 2 remake, נראלי יש בהנחה
אני מחפש אנשים לשחק איתם אווברואץ. דברי איתי אם את רוצה לשחק
שואל השאלה:
^
the witcher 3 wild hunt
בין המשחקים הכי טובים ואיכותיים שיצאו לי לשחק, סיימתי אותו מעל ארבעה פעמים ועצוב לי רצח שהוא לא מקבל יותר חשיפה