7 תשובות
זה כי אתם רק בהתחלה, תחשבי שהם האנשים שחינכו אותו להיות מי שהוא אז את אמורה להסתדר איתו.
הייתי חח,אמא של האקס הבינה אותי ונתנה לי זמן להיפתח והכינה לי אוכל זה היה חמוד מצידה חחח
אמא שלו בטח מבינה את זה למה שהיא תחשוב שאת סנובית?בסוף תיפתחי קצת יותר למשל בארוחות
אמא שלו בטח מבינה את זה למה שהיא תחשוב שאת סנובית?בסוף תיפתחי קצת יותר למשל בארוחות
זה בסדר והגיוני שאת מתביישת קצת, סיטואציה די מביכה. עם הזמן זה יעבור לך ואת תלמדי להפתח אליהם (:
אנונימית
תגידי היי ותחייכי ואל תחשבי מה היא תחשוב עלייך
זה משהו שלוקח זמן. לאט לאט תבואי לשם יותר ותרגישי בנוח ותיפתחי והם יבינו שאת לא סנובית. תגידי לחבר שלך שיגיד להם לפני שאת באה שאת מאוד בישנית.
אני עם הבן זוג שלי 4 שנים ובשנים הראשונות בקושי דיברתי עם המשפחה שלו.
לפעמים אין נושאים משותפים כי הם שונים ממני מאוד במנטליות שלהם, זה לא מפריע לי כי הם יודעים שאני אוהבת את הבן שלהם וזו אני וזהו. לא חייבים להיות bff עם ההורים אלא אם כן את מתכוונת להתחתן איתו
אני עם הבן זוג שלי 4 שנים ובשנים הראשונות בקושי דיברתי עם המשפחה שלו.
לפעמים אין נושאים משותפים כי הם שונים ממני מאוד במנטליות שלהם, זה לא מפריע לי כי הם יודעים שאני אוהבת את הבן שלהם וזו אני וזהו. לא חייבים להיות bff עם ההורים אלא אם כן את מתכוונת להתחתן איתו
תחייכי אליה באמת לפעמים, תגידי שלום, ותבקשי מחבר שלך שפשוט יגיד לה שאת קצת ביישנית
היה לי סיטואציה דומה פשוט בעיקר הקשבתי לאמא של אקסית שלי מדברת כשאני אצלה הבנתי מה מענין אותה פחות או יותר וניסיתי למצוא שאלות לשאול אותה התשובה פחות חשובה העיקר התקשורת לאט לאט את תרגישי יותר בנוח כשתכירו יותר חוץ מזה כולם בני אדם אז הכל יעבור קצת אומץ תנסי לדבר ובסוף יהיה בסדר
באותו הנושא: