7 תשובות
למה לא בעצם?
אנונימית
לא,את יכולה לעשות מה שאת רוצה.
שואל השאלה:
הוא לא נותן לי. הוא אומר שלא צריך לאפות כל יום
אנונימית
שואל השאלה:
אני מפחדת שהוא יצעק עליי אם אני אתחיל להכין את העוגיות שאני רוצה.
אנונימית
אולי כי הוא דואג לגבי המצרכים. אם תכיני הרבה אז האוכל ייגמר יותר מהר ואז הוא יצטרך לצאת לסופר ואולי הוא דואג מזה. ובכללי אפייה דורשת ביצים וכל זה שזה מצרכים שדי יש איתם בעיה כרגע.
אולי גם יש דאגות כלכליות שאת לא יודעת עליהן? זה די הגיוני בתקופה הזו.
שואל השאלה:
טוב אז אני לא אאפה כל הזמן
אנונימית