2 תשובות
תודה רבהה
שלי
לוח הבקרה- תאריך שעה שפה וכו'.. בתפריט הזה אמור להיות לך הוספת שפה, או בשורה של ההתחל יש לך כפתור של 2 אותיות למשל כשזה במצב עברית רשום he ואנגלית en גם שם יש כל מיני הגדרות.. זה נקרא סרגל שפה
באותו הנושא: