13 תשובות
מין הסתם שאופציה א'.
אם הן לא בוחרות בראשון הן עובדות עלייך
אנונימי
ברור ש א
עדיין מחפשת את הפגם בראשון
חוסר בטחון עצמי זה הכי קשה במערכת יחסים כי את מרגישה שאת צריכה לעשות הכל לבד זה פשוט הורס לגמרי
שואל השאלה:
הראשון טיפה רע
אתן אוהבות ?
הראשון טיפה רע
אתן אוהבות ?
אנונימי
תלוי מה אתה מתכוון בטיפה רע
מה עדיף? גבר שאני נמשכת אליו ונראה טוב
או גבר שנראה רע וחסר ביטחון?
או גבר שנראה רע וחסר ביטחון?
לא זה ולא זה
שניהם קיצוניים מידי ואני מעדיפה מערכת יחסים שלא ארגיש שאני לא שייכת בה
שניהם קיצוניים מידי ואני מעדיפה מערכת יחסים שלא ארגיש שאני לא שייכת בה
אף אחד לא יאמין לי אבל לדעתי 2, ילד רע מוריד לי ממש... אולי יהיה לי קראש על הראשון אבל כזה שמחזיק שבוע אחד
אנונימית
ברור ש-ב'. חנונים ביישנים וחסרי בטחון עצמי זה הקטע שלי. וגם אם הוא בכלל לא נראה טוב בהתחלה, אני בטוחה שעם הזמן החמידות והחנוניות שלו ינצחו כל פגם.
ברור שאחד גם אם הוא לא היה חתיך
כולן יבחרו את א. אבל אם הוא לא בוגד וזה בכל טוב
אנונימית
באותו הנושא: