9 תשובות
11 הרגיל
אייפון 11 הרגיל
11 הרגיל לפי דעתי
11 רגיל
יש לי 11 והוא ממש טוב
שואל השאלה:
גם מבחינת מצלמה 11 יותר טוב?
מבחינת מסך הxs יותר טוב כי הוא oled שזה הרבה יותר איכותי. אבל מבחינת הביצועים של הטלפון והמצלמה, ה11 יותר טוב אני חושב.
קניתי לפני חודש בערך את ה11 הרדיל ואני מאוד מרוצה