12 תשובות
שואל השאלה:
אני במיטה הרגילה והוא במיטה הנפתחת.. הוא נרדם שם עם אח שלי הקטן..
אנונימית
אז תישני בחדר אחר ותדברי איתו מחר בבוקר
שואל השאלה:
איילאביו עבדד
אנונימית
חחח אין מה לעשות חכי לבוקר
שואל השאלה:
לא משנה זה חזר
אנונימית
חחח לבעוט בו אבל זה יעיר אותו אני בוכהה
תזיזי אותו טיפה ואם הוא יתעורר תגידי לו "אבא אתה נוחר"
תשני בסלון
כפכף יעזור אני בטוחה
תשתעלי חזק והוא יתעורר
רגע, איפה תישני?
סיפור חיי... אעמ תנסי ללכת למקום אחר לישון או שפשוט תבעטי בו כזה בקטנה שעדיין ימשיך לישון אבל פשוט חלש אז הוא לא ינחר.. ותנסי מהר להירדם בזמן הזה שהוא לא נוחר שאת בועטת תעשי את זה חלש וישר תעשי את זה עצמך ישנה
באותו הנושא: