8 תשובות
לאכול?
אם את שומרת וזה חשוב לך, אל תאכלי את זה, תמצאי משהו אחר לאכול
לא לאכול,אבל תלוי אם את שומרת..
אם את שומרת פסח אל תאכלי את הלחם הזה
אם לא , בתיאבון.
אם לא , בתיאבון.
לאכול אותו אם את לא שומרת
מה שבא לך
בתקופה היחידה שבה אסור לבני האדם לאכול לחם את רוצה להמשיך בהכחדת המין שלי?! בושה.
בברכה, לחם פיט.
בברכה, לחם פיט.
פסח ירוסיה
באותו הנושא: