9 תשובות
כן
מאוד
אלא אם כן גדלת בבית דתי
מאוד מאוד מאוד מאוד מוזר
מאוד מאוד מאוד מאוד מוזר
שואל השאלה:
למה זה מוזר?
למה זה מוזר?
אנונימית
תראי, מוזר כי זה הנורמה. אנשים חיים על טלוויזיה.
אבל כמובן שזה בסדר גמור:) כל אחד עושה מה שהוא אוהב!
אבל כמובן שזה בסדר גמור:) כל אחד עושה מה שהוא אוהב!
תאמת שאני לא כלכך הבנתי מה ההייפ סביב טלוויזיה
את הדברים המעניינים שם אפשר לראות מהטלפון ומהמחשב
ואת מי זה מעניין חדשות?
את הדברים המעניינים שם אפשר לראות מהטלפון ומהמחשב
ואת מי זה מעניין חדשות?
במחשב והטלפון אתה צריך לשבת או להחזיק
טלוויזיה אתה פשוט שוכב ורואה וגם זה מסך יותר גדול והכל מרוכז שם לא צריך לחפש
לדעתי זה למה ההייפ:)
טלוויזיה אתה פשוט שוכב ורואה וגם זה מסך יותר גדול והכל מרוכז שם לא צריך לחפש
לדעתי זה למה ההייפ:)
זהו? עניין של נוחות?
0.0
הנקודה שלי היא,
כל מה שיש בטלויזיה יש במחשב
לא כל מה שיש במחשב יש בטלויזיה
0.0
הנקודה שלי היא,
כל מה שיש בטלויזיה יש במחשב
לא כל מה שיש במחשב יש בטלויזיה
לא ראיתי טלוויזיה כבר כמה שנים טובות, יש לנו טכנולוגיה שבקלות מחליפה אותה אז לדעתי זה לא מוזר.