19 תשובות
כאילו שמעי זה בסדר אבל אם היא מגזימה זה טיזינג
שואל השאלה:
^
נכון ואני ראיתי כאן שאלות שהם באמת מגעילות שקוראים לבנות האלה ז!נ!ת
^
נכון ואני ראיתי כאן שאלות שהם באמת מגעילות שקוראים לבנות האלה ז!נ!ת
אנונימית
את לא שאלת את זה נכון
שכל אחת תלבש מה ששהיא רוצה..
אם להגיד את האמת אני לט הייתי לובשת את זה כי אני פחות מתחברת לשורטים וגופיות.. אבל אם הן אוהבות את זה? שיתלבשו
אם להגיד את האמת אני לט הייתי לובשת את זה כי אני פחות מתחברת לשורטים וגופיות.. אבל אם הן אוהבות את זה? שיתלבשו
זכותן שילבשו מה שבא להן
מה הבעייה לדעתי ממש יפה
אפשר לכתוב זונה בסטיפס אבל אני חושב שזה סבבה לגמרי ובכלל לא כזה מוגזם
שואל השאלה:
anonimit20
גם אני לא כי זה פחות הסטייל שלי
אבל הם אוהבות את זה
אז למה שאתם תבואו ותורידו להם
anonimit20
גם אני לא כי זה פחות הסטייל שלי
אבל הם אוהבות את זה
אז למה שאתם תבואו ותורידו להם
אנונימית
שואל השאלה:
דנפנו
אני יודעת אני פשוט היו שאלות שכתבתי את זה ומחקו וכאלו שלא מחקו
דנפנו
אני יודעת אני פשוט היו שאלות שכתבתי את זה ומחקו וכאלו שלא מחקו
אנונימית
אין לי דעה לדבר כזה חח
שכל אחד ילבש מה שבאלו זה לא כזה משנה:)
שכל אחד ילבש מה שבאלו זה לא כזה משנה:)
^^ בזה את צודקת לגמרי!! אני איתך בזה
אין לי בעיה ללבוש גופיה (לא כזאת שרואים את החזה) ומכנסיים קצרצרים. אבל בכללי אני חושבת שכל אחת תתלבש איך שבא לה, אני לא הייתי מתלבשת בחולצת בטן או בשורט (ממש קצר כזה שרואים קצת מהתחת). אני חוששת שאם אתלבש ככה אנשים יסתכלו ישר על המראה החיצוני שלי ולא על האישיות שלי.
אנונימית
שכל אחד תלבש מה שבה לה אני שונאת את השיפוטית שיש בסטיפס
היה פעם שאלה מה הייתם עושים עם הייתם רואים בת 14 מהסיבה עם לבוש יחסית חשוף,וכל התגובות עם איזה 20 פלוסים היא זונה היא רוצה לשכב עם כל הבנים,אני עדיין מתעלם ממנה,סתם מישהו ועוד.....,ואולי זה ממש העליב אני בת 14 ויש לי חזה גדול יחסית d80 אז הרבה דברים נראים יחסית צמודים או חשופים אליי ולא ממש אכפת לי,אבל זה היה תגובות ממש רשעות כאילו פגעתי בהם אישית,וזה הוריד לי ממש את הביטחון
היה פעם שאלה מה הייתם עושים עם הייתם רואים בת 14 מהסיבה עם לבוש יחסית חשוף,וכל התגובות עם איזה 20 פלוסים היא זונה היא רוצה לשכב עם כל הבנים,אני עדיין מתעלם ממנה,סתם מישהו ועוד.....,ואולי זה ממש העליב אני בת 14 ויש לי חזה גדול יחסית d80 אז הרבה דברים נראים יחסית צמודים או חשופים אליי ולא ממש אכפת לי,אבל זה היה תגובות ממש רשעות כאילו פגעתי בהם אישית,וזה הוריד לי ממש את הביטחון
אנונימית
כלום, אין בזה בעיה
שכל אחת תעשה מה שבא לה יאללה
יש כמה סוגים של שורטים וגופיות... בכל מקרה לא ענייננו. נראלי סהכ אחלה לבוש לקיץ בישראל
שהן אוהבות את הבגדים האלה
אני ספציפית לא אוהבת בגדים חשופים כי זה לא נוח לי אבל אני יכולה להבין למה זה נוח לצאת עם גופייה ומכנס קצר בחום של הקיץ
אני ספציפית לא אוהבת בגדים חשופים כי זה לא נוח לי אבל אני יכולה להבין למה זה נוח לצאת עם גופייה ומכנס קצר בחום של הקיץ
כלום, שכל אחת תלבש מה שהיא רוצה.
שילבשו מה שבא להן, אני לא שופט לפי לבוש