7 תשובות
לורן.
יש לי גם הרבה שמות, הייתי הולכת על שוהם, עידו או גיל לבנים, לבנות אור ועדן.
נוגה שני
בנים-נתאנל
בנים-נתאנל
אלין, גל , שון
בניה ניתאי רועי ועוד
האמת גם לי יש הרבה שמות0-0
אבל שמות שהם בינלואמיים וכאלה.
שון , שי -לי , סופי
וכאלה
על מה המינוס בידיוק? חחח אתם הורגים אותי.. כל אחד והטעם שלו -_-
אבל שמות שהם בינלואמיים וכאלה.
שון , שי -לי , סופי
וכאלה
על מה המינוס בידיוק? חחח אתם הורגים אותי.. כל אחד והטעם שלו -_-
יוני, שחר
באותו הנושא: