10 תשובות
היי.
היה לי כשעשיתי נזם.
הרבה מי מלח, הרבה שמירת היגיינה.
לי זה לא עזר ונאלצתי להוריד, מקווה שלך יעבוד.
כן,היה לי כמה וכמה פעמים
באיזה עגיל, היה לי
היה לי פעמיים בשני האוזניים
שואל השאלה:
הורדתי המצב שם נפוח ואדום ולא יודעת לא משו הורדתי ויצא דם וזה חבל כי זה שתי עגילים באותו איזור :(
היה לי בהליקס התחתון שלי והורדתי ונשארה גולה.., באף היה לי וזה עבר בשלב מסוים, ובהליקס בצד השני היה לי והחלפתי לזהב לבן וזה הסתדר
בעיקר הרבה מי מלח ולחטא
שואל השאלה:
כן זה גולה כזאת אבל לאדעת שלא יהיה זיהום לא יודעת מה לעשות ומה איך שזה ניראה אומר
היתה לי מתחת לעור ברגל
אף אחד עדיין לא יודע ממה
חוויתי הרבה אינפקציות, עדיף שתלכי לרופא לפני שהמצב מחמיר. אני תמיד משתמשת במשחה אנטיביוטית (דרמוקומבין) שבאמת עושה פלאים, היא העבירה לי גולה שכאבה לי מאוד ממש ליד החור תוך 3 ימים. הבעיה היא שבשביל לקנות אותה חייב מרשם מרופא אז אל תחכי שזה יעבור פשוט צריך לטפל בזה.